Direktlänk till inlägg 24 april 2018

Det här visste ni inte om mig!

Av miaocd miaocd - 24 april 2018 21:23

Det här visste ni inte om mig!


Jag är:


Svåruppraggad – Ja ni läste rätt. Jag är skitsvår att ragga upp, definitivt då jag redan har man och barn min kära famij. Ger fXn i mig. Jag blir mer äcklad, och irriterad och kan bli riktigt elak om personen inte slutar ragga trots att jag har sagt att jag redan har man och barn min kära famij. Ger fXn i mig. 


Så jävla envis – Ja jag är fruktansvärt envis. Vill jag ha något då gör jag allt för att få det. Jag är envis och vill få fram mina åsikter och jag står för de. Jag backar inte, det spelar ingen roll vad folk säger.


Egoist – Ja mår jag bra så är jag nöjd så. Jag gör inte saker för andras skull om jag själv inte helhjärtat vill det. Jag ger inte mitt hjärta och vänskap till vem fan som helst. De är mer värt än att bli vän med någon igen, så ändå utnyttjar det till max. Vill jag bli vän med någon igen, så är det för att jag också vill det inte bara för att någon tycker synd om sig själv och vill ha förlåtelse och bla bla. Jag håller mig undan ryggradslösa kräk. Plus, vill jag ha någon i mitt liv då är det helhjärtat, då vill jag ha de – så enkelt är det.


Snäll och mtänksam person – Jag bryr mig sjukt mycket om andra. Och lyssnar, stöttar och peppar. Ger värmande ord och vill lyfta upp folk i skyarna. Om jag älskar någon sjukt mycket så kan jag göra vad som helst, ett exempel; jag hälsa på seriösa, ärliga vänner. Jag är en sån som behandlar andra så som de behandlar mig. Men om man inte respekterar mig och mina beslut så bryr man sig inte om mig överhuvudtaget utan det är bara vad de vill, vad de vill ha. Såna bojkottar jag, backar direkt och lägger min andra sida till. Oftast finns inte de personerna i mitt liv och vet ni, jag saknar inte, blickar inte tillbaka – och kommer heller aldrig att göra det. Är det över, så är det definitivt över.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards