Alla inlägg under september 2018

Av miaocd miaocd - 12 september 2018 23:46

Det blir ett kort inlägg i kväll. Förmiddagen hände det inget men på eftermiddagen vara jag på rygg - och idrottskliniken för min rygg denna gång då. Sen hämtade jag min flicka för v skulle åka upp på ridklubben för vi skulle träna hoppning i kväll efter detta passet så skulle jag rida ett pass till innan jag var klar på ridklubben innan jag körde hemåt. Nu har jag lagt fram lite saker som jag ska har med mig när jag åker till Strömsholm Ridskola distans kurs B i morgon bitti. Är väl framme vid middagstiden 12 tiden. Det sluta ca 20.00 på kvällen så det blir en lång dag och kväll i morgon. Det ska blir kul att komma tillbaka igen. Vi hörs.

Av miaocd miaocd - 11 september 2018 18:03

Haft dippa daga där jag känt mig ledsen.
Jag har ingen att umgås med.
Ensamheten är så jobbig för mig. För att få själen i balans och må bra så va jag tvungen att hitta mig själv igen.
Det ha tagit några år att komma fram till att jag duger som jag är.
Vi har inga som kommer och hälsa på jag gillar spontana människor.
De får ta det som vi har det hemma så är det bara.
När jag fått frågan om jag kan beskriva mig själv så säger jag att jag är väldigt enkel.
Jag gillar att testa på nya saker, inga avancerade saker dock, ta en fika, gå på bio, ut och käka eller varför inte bara chilla och bara snacka ”skit” inte skit om andra för sån är inte jag.
Tycker om ärlighet och raka människor men som ändå fatta det här med finkänslighet.
Det värsta jag vet är när människor ljuger för mig för sanningen kommer alltid fram ändå.
Jag är otroligt tacksam över mycket som min familj och så har jag världens bästa sysselsättning.
Jag är ärlig på min blogg och jag har många dagar där jag känner mig nere.
Min blogg är min dagbok.

Av miaocd miaocd - 11 september 2018 17:40

Sviter efter depressionen och allt annat kan jag tro. Nu mår jag lite bättre när allt är rätt i min apodos.

Av miaocd miaocd - 11 september 2018 17:31

Har ätit Venlafaxin för min depression. Har varit utan den i ca 2-3 månader. Har den i apodos. Fy sjutta vad jag måde dålig. Sen upptäcke jag att det var något fel i apotosen. Nu är jag på banan igen. Tack och lov  för det.

Av miaocd miaocd - 11 september 2018 17:10

Jag har inte varit på hugget att skriva i bloggen sista tiden. Ska försöka får i hopp några rader nu. Jag har i alla fall börjat på grundvux nu och ska läsa engelska nu så det är bara tre lektioner i vecka som jag har. Nu i höst så ska jag läsa på distans kurs på Ridskola Strömsholm och det är hästskötare utbildningen. Det är två delkurser. Förra hösten läste jag delkurs A och nu i höst delkurs B. Jag ser fram emot detta. Ska blir kul att komma ditt och uppleva detta igen. Det är två dagars kurs med en övernattning då som förra hösten. Nu på torsdag morgon så tar jag tåget och bussen upp till Strömsholm. Det bruka tar ca 5 timma upp. Gilla ju åka tåg och buss. På fredag eftermiddag så åker jag hemåt igen. Så rulla det på hela tiden. I kväll så ska jag rida lektion. Fick i hopp några rader nu. Vi hörs.

Av miaocd miaocd - 11 september 2018 14:42

Upphåll i min blogg för tillfällighet. Jag återkommer senare.

Ovido - Quiz & Flashcards