Direktlänk till inlägg 21 april 2018

100 frågor!

Av miaocd miaocd - 21 april 2018 16:37

1. Vad har du för klädstil?
Min klädstil är väldigt olika.

2. Bär du ofta smycken?
Alltid ring och halsband.

3. Färgar du håret?
För det mesta så gör jag det när det behövs.


4. Vad äter du helst till frukost?
Det är olika.

5. Vilken är din favoritfrukt?
Banan tror jag.

6. Är du blyg?
Nja beror på lite.

7. Vad har du för hudvårdsrutin?
Usch är dålig på sånt men det är verkligen något jag måste bli bättre på.

8. Hur startar du helst veckan?
Hmm. Sovmorgon och en lugn måndag då jag alltid är så trött.

9. Är du en vädermänniska?
När det är sol och varmt kan jag vara ute hur mycket som helst.

10. Solar du solarium eller har du slutat med det?
Har typ solat solarium några gånger. Händer väldigt sällan.

11. Vad tycker du är det roligaste med bloggvärlden?
Alla fantastiska vänner man träffar.

12. Vad ser du mest fram emot just nu?
Sommar.

13. Senaste inköp?
Hmm. Bra fråga?

14. Dagens tacksamhet:
Min fantastiska famij.

15. Tränar du helst hemma eller på gym?
Gym.

16. Vad använder du för smink till vardags?
Fondtion, kajal, mascara.

17. Vad fikar du helst på café?
Kaffe och någon god kaka kanske?


18. Det pinsammaste som har hänt på senaste?
Haha. Vet inte.

19. Vilken är din favoritmat?
Det är blandat.

20. Vad gör du just nu?
Sitter i soffan och kollar hockey lördag SM - slutspelet.


21. Vad hände i går?
Tog det lugnt.

22. Jobbigaste just nu?
Att jag tänker så mycket.

23. Vilken är din favoritblomma?
Rosor, Tulpaner, vitsippor. 

24. Hur ser en perfekt fredagskväll ut?
Myskväll med familjen och film/serie.

25. Favoritfärg?
Har ingen speciell men blått är fint.

26. Hur ofta dammsuger du?
När det behövs när jag känner att där börjar bli för mycket skit på golvet.

27. Hur många par skor har du?
Många.

28. Vad tycker du om sex innan äktenskapet?
Något fel med det?

29. Vilken är din favoritserie?
Gåsmamma. 

30. Något du borde göra just nu?
Tar dag i mig själv och göra nytta.

31. Något du har massor av hemma?
Haha. Inte en aning.


32. Vad har du för telefon?
Samsung.


33. Kamera?
Samsung.

34. Vad har du för favoritgodis?
Inget speciellt.

35. Äckligaste godiset?
Hmm.

36. Gillar du kladdkaka?

Jajamen.

37. Speglar du dig ofta?
Bara när jag sminkar mig eller ska fixa håret.

38. Röker du?
Nix.

39. Gillar du att kolla på skräckfilm?
Vissa filmer funkar.

40. Vad gruvar du dig över?
Egentligen för mycket.


41. Vad lyssnar du på för musik?
Blandat.

42. Läser du många bloggar?
Japp det gör jag.

43. Vilken är din favoritsort på Marabou?
Japp.

44. Favoritsmak på chips då?
Grillchips.

45. Tar du mest bilder med kamera eller mobil?
Mobilen.

46. Vad vill du hitta på i sommar?
Sol, bada, umgås med familjen, utflykter.

47. Ett roligt sommarminne?
Denna sommaren kommer bli det bästa sommarminnet.

48. Något på TV som du hatar:
All reklam.

49. En serie som du bore se:
Gåsmamma. 

50. Hur många väskor äger du?
Ingen arning.

51. Gillar du att bo på hotell?
Men det är ju det bästa.

52. Vad läste du när du var yngre?
Barnböcker. 

53. Vad var ditt första jobb?
Ingen arning. 

54. Och ditt andra jobb?
Ingen arning.

55. Vad är ditt drömjobb?
Jobba med djur. 

56. Vad ska du göra till hösten?
Bloggevent, Ev studera. 

57. Det snyggaste i ett kök?
Om det är Ikea möbler.

58. Är du lycklig?

Ja.

59. Piercingar?
Öron och navel.

60. Om du fick barn nu. Vad skulle de heta?
Har det för mig själv.


61. Vad ska du göra i dag?

Ser på hockey lördag SM - slutspelet. 

62. Och i morgon?
Slappdag.

63. Har du några instagramtips?
Yes. Insta är guld.

64. Hur länge har du bloggat?
Oj bra fråga?

65. Hur bor du idag?
Ett stort hus tillsammans med min familj. 

66. Hur vill du bo?
Hus.

67. Tuggar du tuggummi?
Japp men väldigt sällan.

68. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa massor med familjen och spara pengar till barnen. DRÖMMEN!


69. Har du blivit dumpad?
Det har nog alla blivit någon gång.

70. Och har du dumpat någon?
Har nog hänt.

71. Vad ser du först hos en kille?
Personligheten är ett stort plus.

72. Favoritmönster?
Marmor.

73. Tatueringar?
Inga. 

74. När vaknade du i dag?
Vid 12 tror jag klockan var.

75. Favoritparfym?
Ingen arning.

76. Vad är du beroende av?
Familjen. 

77. När blir du arg?
När inget går som jag vill eller när någon triggar i gång mig.

78. Hur mycket shoppar du för varje månad?
Väldigt lite.

79. Sparar du undan pengar?

Ja


80. Är du ekonomisk?
Ja.

81. Vad gör du onödigt ofta?
Köper saker jag inte borde.

82. Vad borde du bli bättre på?
Göra nytta i hemmet. 

83. Är du romantisk av dig?

Det kan min make svara på

84. Favoritmärke?
Ingen arning. 

85. Favoritsmak?
Jordgubb och Melon.

86. Hur lång tid tog denna lista?
Kollade inte på klockan när jag började.

87. Vad gör dig ledsen?
När folk sviker.

88. Skulle du vilja åka till USA?
Men ja det är en stor dröm.

89. Favoritdag på veckan?
Fredag.

90. Favoritdryck?

Kaffe, cola, Öl, Oboy. 

91. Ångrar du mycket av det du gjort i livet?
Nej.

92. Största rädslan i livet?
Att förlora någon man älskar.

93. Har du sminkat dig idag?
Japp.

94. Favoritkläder?
Mjukisbyxor.

95. Hur mår du just nu?
Helt Oki.

96. Favorit väskan?
Ingen arning. 

97. Vilken mataffär handlar du oftast i?
Maxi.

98. Hur ofta går du på bio? 
Sällan.

99. Vad har du på dig just nu?
Kläder.

100. Vad ska du göra nu?
Tittar på hockey lördag SM - slutspelet.


Ni får gärna göra listan och dela med er till andra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards