Direktlänk till inlägg 13 april 2018

I bland känner man att det är nog!

Av miaocd miaocd - 13 april 2018 19:35

I bland känner man att det är nog.
I bland så vill ja bara få tillbaka min energi som bara har slukats i ett stort ända hål rak igenom mig. I bland undrar jag om ja har för mycket energitjuvar runt om mig.
Folk säger att dem älskar mig för den jag är men när jag säger saker som jag är van att säga så får jag det negativt tillbaka.
Hur ska jag kunna vara mig själv om jag inte får vara det rakt ut?
Kan inte folk ta mig som jag är då är det inte mig dem vill ha. ...
Det finns dem som försöker ge mig skit för hur läget är just nu. Men vet du vad? Det är inte jag som har skapat denna situationen! Det var inte jag som högg någon i ryggen!
Försöker sänka mig med ord men de biter inte då jag inte tar åt mig. Jag vet mer om mig själv än någon annan. Så ska det hackas på mig så kanske det ska gås på saker som är sant och inte saker folk tror att de vet något om!
Vill folk snacka så varsågoda!
Jag har ryggen fri! Nu gör jag vad jag vill när jag vill! Jag är en vuxen människa som enbart behöver anpassa mig efter dagens läge ingen annan!
Läget är som det är just nu och det går inte att ändra på. Hur mycket jag kanske ibland önskar att det blev annorlunda så är jag ändå glad för att det blev så här nu.
Men är det något jag har märkt av de senaste veckorna så är det just detta. Onda ting kommer inte ensamma!
Sak på sak på sak. Det är därför vissa saker har blivit som de blivit med. Det kommer ny saker hela tiden. En människa klarar bara av en viss del vi är inte odödliga vi är inte Hulken. Varken fysiskt eller psykiskt är vi något superhero!
Jag är så less på allt nu! Jag kommer backa från allt helt enkelt. Det är lättast så! Då behöver man inte bli ledsen besviken och dylikt!
Tänk på att den du litar på också litar på någon!
Tänk att det kan gå från underbar och perfekt till kaos på så kort tid.
Det gäller för mig att välja mina strider och tänka positivt. För vet du vad? För bara några veckor sedan var jag så sjukt jävla lycklig och dit ska jag nå igen. Fast med andra människor i mitt liv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards