Alla inlägg den 18 juli 2018

Av miaocd miaocd - 18 juli 2018 23:59

Fick migränanfall var tvungen åka in till akuten i natt för jag kunde inte härva den trots tabl. Vilken jävla natt. Var där hela natten. Stå inte ut att har så himla ont. Har huvuvärk och är trött. Det är verkligen tuft att har migränn. Jag hade så hmla ont att jag höll på att gråta. Visste inte vad jag skulla göra av mig.

Av miaocd miaocd - 18 juli 2018 23:14

Det har varit skit snack och knivar i ryggen så jag säger hej då direkt jag får höra något jag tar inte ens upp det med personen det handlar om. För oftast får man ändå en massa lögner och undanflykter till svar. Jag är trött på folk som ljuger och håller på för att skydda sig själv var ärlig i stället! Ja sanningen gör ont i bland men det är väl bättre jag blir arg på dig för att du är ärlig än att jag blir det för att du ljuger för mig!?! Är du ärlig och jag blir arg så går det att lösa ju men ljuger du så är det bye bye för alltid!

Jag är riktigt trött på människor överlag just nu på grund av allt detta så hör jag inte av mig till dig som jag brukar så ta det inte personligt.

Jag har gått från 550 vänner på facebook till 80 och rensningen fortsätter! Var så säker! Ny ryker ni!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards