Alla inlägg under maj 2019

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 23:49

En ny start på bloggen!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 21:00

Vad tycker du är viktigast i livet?
Att få känna sig älskad!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:56

Är så tacksam och glad över att jag har det som jag har.


Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:42

Sitter med instagram och kikar efter nya konton. Fina bilder och lär känna lite nytt folk.
Tänkte om du kanske har konto och vill börja följas?
Även om vi följs åt här inne och läser hos varandra så läggs det upp andra bilder och texter på instagram så hade vart skoj att få följa dig även där.
Följ mig här eller lägg en kommentar med vad du heter så börjar jag följa dig.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:40

Internet är ett ställe där det sprids ganska mycket hat och avundsjuka. Jag försöker på mitt sätt att förändra det.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:32

Att resa för mig betyder egentligen så mycket!
Att få komma i väg och bara vara tillsammans med familjen tycker extra mycket om.
Jag gillar att se mig omkring att få upptäcka nya städer och framför allt inom Sverige.
Är jätteförtjust i värme så därför reser jag utomlands. Gilla hotell och stug / campingvistelser om jag skall vara ärlig.
Komma bort i från vardagen för en liten stund det behövs i bland!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:30

Inledningen till varför jag valde studier i alla fall är för att jag vill träffa vänner. Jag vill utbilda mig genom ridsporten och träna på allt.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:28

Jag vill hitta nya vänner och det är därför jag började studera. Sedan träffar jag väl en och annan person med förhoppning om att det kan bli en bra vänskap. Det steget jag tog då är jag riktigt glad över att jag till slut tog om man känner att man måste backa så är det viktigt att man gör det för att må bra. vilket jag har gjort sedan dess.

Ovido - Quiz & Flashcards