Alla inlägg den 5 maj 2019

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 23:58

Jag avskyr den här känslan.
Kan inte förklara hur jag känner riktigt.
Ångesten är påträngande
Jag vill ha dig nära

Jag tror inte mitt mående hade försvunnit
Bara för att du hade funnits här
Men helt klart bättre
Om jag hade haft dig nära

Tankarna försvinner aldrig
Avundsjukan finns
Men för vilken människa i världen är det annorlunda?
Någon gång önskar vi något vi inte har. 
Sverige är på tok för långt 
Men jag är glad att du inte bor på andra sidan jorden


Du är ju samtidigt nära - för i mitt har du alltid plats!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 23:54

Detta kan ju folket ta och tänka på. Visste du att de människor som verkar starkast är oftast de mest känsliga? Visste du att de människor som uppvisar mest vänlighet är oftast de som blir illa behandlad? Visste du att de som tar hand om andra hela tiden är oftast de som behöver det mest? Visste du att de 3 svåraste sakerna att säga är: Jag älskar dig, förlåt och hjälp mig? Sätt detta som din status om du håller med.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 23:49

En ny start på bloggen!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 21:00

Vad tycker du är viktigast i livet?
Att få känna sig älskad!

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:56

Är så tacksam och glad över att jag har det som jag har.


Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:42

Sitter med instagram och kikar efter nya konton. Fina bilder och lär känna lite nytt folk.
Tänkte om du kanske har konto och vill börja följas?
Även om vi följs åt här inne och läser hos varandra så läggs det upp andra bilder och texter på instagram så hade vart skoj att få följa dig även där.
Följ mig här eller lägg en kommentar med vad du heter så börjar jag följa dig.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:40

Internet är ett ställe där det sprids ganska mycket hat och avundsjuka. Jag försöker på mitt sätt att förändra det.

Av miaocd miaocd - 5 maj 2019 20:32

Att resa för mig betyder egentligen så mycket!
Att få komma i väg och bara vara tillsammans med familjen tycker extra mycket om.
Jag gillar att se mig omkring att få upptäcka nya städer och framför allt inom Sverige.
Är jätteförtjust i värme så därför reser jag utomlands. Gilla hotell och stug / campingvistelser om jag skall vara ärlig.
Komma bort i från vardagen för en liten stund det behövs i bland!

Ovido - Quiz & Flashcards