Alla inlägg under augusti 2018

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:34

Önskar du att din blogg var stor?
Ja. Jag önskar att min blogg var större än vad den är.

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:32

Om någon skriver en elak kommentar till dig vad gör du då?
Jag får enbart dumma och elaka kommentarer från anonyma personer så jag har inställningen att anonyma kommentarer ska godkännas av mig innan de kan läsas till inlägget. Jag publicerar aldrig elaka kommentarer och jag tar aldrig åt mig av dem heller. Jag har dem sparade för att hålla koll på ip-adressen.

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:29

Jag blir så ledsen när människor jag verkligen tycker om och respekterar lämnar min sida. Jag vet att jag är väldigt känslig men sådant här tar väldigt hårt på mig. Dock känns det som att jag börjar bli van.

Jag vet att jag gör misstag och jag vet att jag verkligen inte är perfekt.

Men är jag verkligen så hemsk?

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:27

Ja. Jag är en stark person som alla påminner mig om varje dag men jag behöver också då och då någon som tar min hand och säger att allt kommer att bli bra

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:26

Är allt du skriver i din blogg sant?
Ja allt jag skriver i min blogg är sant. Varför ljuga?

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:24

Hiss och diss med bloggandet.
Hiss - Att jag har lärt känna nya fantastiska människor.
Diss - Att det tar så mycket tid.

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:22

5 ämnen du skriver mest om i din blogg.
Personligt - tankar och känslor. Min gastric bypass operation. Min ångest. Min vardag.

Av miaocd miaocd - 20 augusti 2018 20:14

Varje dag vill jag skriva till dig/er. Fråga hur du/ni mår. Fråga vad du/ni gör. Fråga om du/ni vill träffas. Fråga om du/ni vill powerwalka. Fråga om du/ni vill kolla film. Fråga om vi/ni ska ta en grogg eller två i hop. Fråga om vi/ni ska gå på Öster tillsammans.

Jag tycker om dig/er Men jag är livrädd.
Jag har alltid tyckt bra om dig/er och på den senaste tiden har du/ni börjat betyda mer och mer för mig. Detta gör mig livrädd.

Livrädd för att det bara är jag som känner så här. Livrädd för att falla ordentligt för dig/er. Livrädd för att bli sårad. Livrädd för att kanske riskera en fin vänskap.
Är de enda som vet vad jag tycker och känner. Jag är en sådan människa som överanalyserar allt.

Känner du/ni minsta lilla som jag gör så snälla hjälp mig på vägen.

Detta enda jag vet just nu är att du är en av väldigt få som.

Skapa flashcards