Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av miaocd miaocd - 8 augusti 2018 23:40

Två positiva saker om dig själv?

Är ambitös, seriös, driven, ärlig, hjälpsam, snäll, trevlig.


Mina två favoritminnen?

Så klart våra barn och vårt bröllopp.

Mina två favorit saker i hemmet?
Datorn, TV och radion.


Mina två trygghetar?

Min man och våra barn.

Mina två favoritintressen?
Djuren och tränning.


Mina två favoritserier?

Svenska serier.


Två saker på min kropp jag är nöjd med?

Hela min kropp.


Jag skickar listan vidare.

Av miaocd miaocd - 8 augusti 2018 23:19

Nu får jag skämmas för evigt men ärlighet ja de kommer man längst på. Har själv diagnoser. AST, Autismspektrum. Asperger, Autism, Ocd, deprimerad, depression, psykisk ohälsa.


Läs om en Kvinnas kamp med vardagen med och OCD och Depression m.m

Av miaocd miaocd - 8 augusti 2018 23:07

Denna blogg skapade jag syfte att andra ska läsa den för jag är öppen om mina diagnoser. Jag skapar den helt enkelt för mig själv och andra.
Jag lider av grov depression, självmordstankar i bland, diagnoser och självskadebeteende. Jag har även ett rätt så grovt självskadebeteende. 
Jag skada inte mig själv för attention.
Jag berättar inte det för attention.
Jag har haft en sådan här blogg förr och fick kommentaren att jag inte alls lider av depression att jag hittar på och att jag bara är en attentionhoe.

Varför är det ingen som tror mig för?
Jag vill helt enkelt bara ha ett ställe att skriva av vad jag tänker och känner.





Ovido - Quiz & Flashcards