Direktlänk till inlägg 6 augusti 2018

Livet är för kort för att bry sig vad andra tycker! Tänker och säger om dig!

Av miaocd miaocd - 6 augusti 2018 23:14

Livet är för kort för att bry sig vad andra tycker! Tänker och säger om dig!

För ja allt man säger om någon bakom dennes rygg är skitsnack enligt rygg!

Om du stör dig på någonting som någon annan gör, säger du det till personen det handlar om eller till någon annan?


Om du stör dig på någonting som någon annan säger, säger du det till personen det handlar om eller till någon annan?


Om du stör dig på hur någon annan klär sig, säger du det till personen det handlar om eller till någon annan?


Om du tycker någon gör fel, säger du det till personen det hanlar om eller till någon annan?


Om du tycker någon umgås med fel människor, säger du det till personen det handlar om eller till någon annan?


Jag säger alltid det till personen det handlar om!


Alla har rätt till en åsikt men bara för att du tycker och tänker vissa saker om någon så menas inte det med att personen måste göra som du säger. Vi lever våra egna liv och gör våra egna val. En del val är bra och den val är mindre bra men det är upp till var och en att själv välja hur du vill göra. Tänk om du skulle leva ditt liv efter någon annans val nej fy.


Du tjänar ingenting på att gå bakom ryggen och prata om folk. Detta är en av anledningarna till att jag har rensat ut folk ur mitt liv den senaste tiden för folk har väldigt svårt för att vara ärliga och sådana människor har jag varken tid eller plats för i mitt liv.


Summan av kardemumman: Var alltid ärlig vad det än handlar om. Har du en åsikt säg det till personen i fråga. Uteslut människor ur ditt liv som tar mer än vad de ger. Det är du som ska må bra i ditt liv ingen annan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards