Direktlänk till inlägg 1 augusti 2018

Att vara öppen är min styrka!

Av miaocd miaocd - 1 augusti 2018 17:02

Om hur jag krigar mot min låga självkänsla varje dag och att jag skulle vilja vara som  alltså modig, stark, rolig, vågar och kan saker.

Jag bevis på det och att jag är stark som vågar prata om mitt mående, mina känslor och mina tankar. Jag vågar stå upp för vad jag tycker är rätt och fel. Jag vågar säga min åsikt. Jag vågar vara så öppen som jag är och jag har faktiskt aldrig tänkt så. För mig är det så naturligt att vara öppen så jag har inte sett det som en styrka innan. Jag har många gånger varit rädd för att öppna mig. Tänk om ingen vill vara min vän eller vara tillsammans med mig om de ser mina problem och hur öppen jag är. Jag har varit rädd att det ska förstöra för mig. Men jag vet ju att jag mår bättre av att vara öppen om mina problem, tankar och känslor. Jag vill försöka göra skillnad på det jag kan. Det är en styrka att våga vara öppen som jag är. Jag kanske faktiskt kan mer än vad jag tror och ser själv. Jag måste bara våga se det och på riktigt våga tro att jag är bra.

Det är en kamp men jag kommer fortsätta kämpa tills jag är där!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards