Direktlänk till inlägg 27 juli 2018

HAR DIAGNOSER!!!

Av miaocd miaocd - 27 juli 2018 01:56

Jag är en person som har DIAGNOSER som försvåra min sitation som på grund av bland annat att jag har det svårt och psykisk ohälsa.
AST - Autismspekttrum.


Eftersom väldigt många människor söker sig till just grupper så har jag därmed väldigt svårt att hitta vänner. Jag har dock inga problem att bara vistas i miljöer med mycket folk eller att umgås på tu man hand. Det är när man ska prata i en större grupp eller inför en stor folksamling som det kan bli problem för min del.


Gör ett försök att hitta likasinnade i liknande situation bland annat på denna sida.

Söker främst vänner i Småland Växjö, Ljungby, Halmstad, Markaryd, Värnamo, Jönköping kommuner men även samt i grannlänen. Jag utesluter dock inte helt vänner från övriga Sverige eller världen heller. Kan bli lite svårare att ses ofta då bara om man skulle vilja det.

Sitter mycket vid datorn när jag är hemma, gillar annars att cykla sommartid, åka skidor vintertid och promenera året runt, gärna i sällskap av någon annan om den tillgången finns. Någon gång per år kan det även bli någon utlandsresa också.

Söker ingen speciell person mer än någon annan som kanske också har svårt socialt och vill ta sig ur sin bubbla.


Gärna något av det som jag annars brukar göra ensam på min fritid men även att typ gå ut och äta och fika och sånt kanske m.m

Jag söker vänskap med kvinnor i åldrarna 45 - 60 år.

Vill i första hand Maila och chatta se om vi kommer överens och har nåt gemensamt, därefter kan vi smsa och känns det rätt sen kan vi träffas ute och ta en fika eller nåt. Sen får vi se.

Älskar snälla människor, behöver känna mej trygg gör absolut inget om du känner inom dig du inte duger sanningen är nog du duger bättre än du tror i så fall. Skriv mer än gärna. Jag känner nämligen ofta att jag själv inte duger. Jag kommer inte vara otrevlig mot dej. Vill absolut inte såra eller bråka med någon vill bara ha en eller flera snälla människor som vänner. Kan prata om det mesta. OBS! Är bara ute efter vänskap. Har egen familj.

Intresserad av film, löpning, styrketräning, min familj, träna, promenader, hästar, hundar, djur och att lära känna människor på djupet m.m

Hör gärna av dig. Du är efterlängtad.


Det är tungt att vara ensam, och jag har alltid haft svårt att få vänner. Jag hoppas att jag ska kunna bryta ensamheten.


Är sjukpensinär. Så känner jag en stor tomhet inom mig och jag vill inte längre vara så ensam som jag är.


Vill ni har kontakt så får ni gärna höra av er via pm eller E-mail.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards