Alla inlägg den 23 juli 2018

Av miaocd miaocd - 23 juli 2018 23:21

Blogg livet i dag är ju så otroligt megastort.


Det finns många konkurrenter och bloggare som bloggar om allt och lite till.

Men det är en sak jag inte kan förstå.
Varför får man nästan aldrig kommentarer tillbaka på sin egna blogg när man kommenterat hos andra bloggare?

Ja jag är med i många blogg grupper på Facebook

Men det verkar nästan aldrig som folk skriver nåt i kommentarsfältet innan de lämnar sidan.
Varför är det så tror ni?

Varför är vissa bloggare rädda att lämna en eller förra kommentarer?  

Jag själv uppskattar när jag  får kommentarer förbrukar oftast lämna några ord tillbaka hos de som lämnar mågra ord hos mig.



Brukar ni ha svårt med att få kommentarer för på era bloggar?

Var gärna med att diskutera men håll god ton tack.
Av miaocd miaocd - 23 juli 2018 23:13

Har börjat hitta skrivar glöden igen så kommer  nog  uppdatera bloggen och instagram mer oftare nu. 


Följer alltid tillbaka hos er som börjar följa mig.
 
Ja jag vet att bloggen ser rörig ut. Men  jag håller på tänka ut hur jag ska göra den mindre rörig.
 
Ja i dag ska jag komentera i kapp hos mina favoritbloggare och instagrammare. 
 
Nu ska jag forsätta njuta av min långa semester.
 
Hoppas ni alla får en underbar dag och en forsatt trevlig vecka.
Ovido - Quiz & Flashcards