Alla inlägg den 30 juni 2018

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 23:34

Och det handlar inte om allt hat jag får från er för jag är så jävla van / vän vid det så det gör mig inte ryggen längre. Är less på er som inte ens känner mig men ändå tror att ni gör det på grund av att ni läser min blogg men ni känner mig inte ett dugg.

Men som sagt det är inte på grund av er som jag tar en paus. Så ni som hatar mig och tror att jag kommer sluta bloggen så måste jag göra er besvikna jag kommer fortsätta göra det jag brinner för men nu ett par dagar så ska jag försöka lägga mer tid på hemligt.

Men blir nog kanske ett inlägg någon gång i bland men nej jag kommer inte sluta blogga utan Kommer bara lägga några dagar till att göra en massa hemligt och andra hemligt.

Men vi hörs om ett par dagar och glöm inte att behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

 
Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 23:23

När folk tror på en så blir man ju så mycket starkare.

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 23:05

Jag säger att jag har mina diagnoser så är jag inte lika intressant längre som om jag bara är mina diagnoser. Men att jag är handikappad är som vissa har glasögon.

Om jag hade fått visa vem jag va i stället. Lär känna mig utan för internärt för fxn så är jag en annan människa. Vem våga lära känna mig i verkliga livet? Upp till bevis om ni våga. Om ni törs förstås. Men dom senaste gångerna har jag tänkt att om de inte acceptera mig så gör det inte något bara jag slipper lägga ner tid på folk som ens inte ge mig chansen att visa att jag är mer är mina diagnoser. Accepetra mig som jag är eller lämna mig i fred tack. Var vänlig acceptera min önskan tack.

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 23:01

JAG KOMMER ATT POLIS ANMÄLA ER OM NI INTE SKÄRPER TILL ER!


KOMMER INTE TAR MER SKIT FRÅN ER!


RESPEKTERA DETTA!


VAR SÅ SNÄLL OCH LÄMNA MIG I FRED TACK!

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 22:54

Jag har fattat att det aldrig kommer vara över för mig. Jag fick diagnoser, funktionshandikapp för jag skulle besegra den. Även om mina diganoser aldrig kommer "gå över" eller att jag aldrig kommer kunna utan stöd eller bli av med min språkningssättning. Så kan lever jag besegra den då jag aldrig ge upp.

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 21:53

Jag förstår faktiskt inte grejen med att skriva taskiga saker till andra. Vare sig man är anonym eller inte? Mår man så jävla dåligt att man har det behovet att man måste trycka ner andra? Men mår man så mycket bättre efteråt? Jag förstår inte. Eller jo jag förstår varför folk håller på. De har inga liv det mår skit och uppenbarligen är de sorgliga människor som är besatt av andra människor.

Så om man tänker efter inser man att personer som skriver elaka saker på nätet egentligen har ett problem med sig själv. För det är inte friskt att störa sig så himla mycket på en annan människa. Så vem är det egentligen mest synd om? Jo personen bakom skärmen som skriver allting för hen mår inte bra. På riktigt alltså. Att hamna i den där onda cirkeln av negativa tankar kan förstöra ditt liv du blir bitter arg och förbannad. Och det kommer fortsätta att leda till dåliga saker.

X. Det är inte dig det är fel på.

X. Det är personen/personerna som näthatar som gör fel.

X. Du är intressant nog för att folk ska lägga ner sin tid på.

X. Uppmärksamma inte hatet det är uppmärksamheten dom innerst inne vill åt.

Jag tror konsten med det hela är att försöka förstå varför folk beter sig som dom gör. Vad skulle få dig att skriva en elak kommentar till någon annan? Kanske du har en dålig dag, dålig vecka, arg på någon i familjen. Om du tänker så förstår du kanske att personen som mobbar dig har större problem än vad du kommer få av den där fjantiga kommentaren. Tyck synd om människan som skriver i stället för att bli påverkad. För det är synd att behöva må så dåligt så man försöker trycka ner andra. Det är synd att den människan är så bitter för det är jäkligt tragiskt eller hur?

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 21:18

Livet är för kort för att bry sig om vad andra säger om dig.

Av miaocd miaocd - 30 juni 2018 21:14

Jag tänker inte försöka dölja hur läget är och till er som läser er till annat så kanske ni förstår hur det egentligen är.
Allt som skrivs på Facebook har inte alltid en betydelse för vissa och ofta ska det se bra ut.
En del människor är experter på att favoritisera.

Skapa flashcards