Direktlänk till inlägg 24 juni 2018

Bestämde jag mig för att börja satsa på en av mina drömmar att få hålla på med hästar och deras hälsa m.m.

Av miaocd miaocd - 24 juni 2018 20:05

Mitt namn är Mia och jag är 50 + år. Jag bor i Kronobergs län, Småland på en gård tillsammans med min make och våra barn, hundar och katt. Som älskar hästar och allt runt det vem kan liksom tröttna på hästar. Hästintresset växte fram när jag var runt ca sju år. Bestämde jag mig för att börja satsa på en av mina drömmar att få hålla på med hästar och deras hälsa söker jag en praktik plats inom häst. Även min flicka har ridet i många år. Bruka tävla i hoppning och dressyr.
Som person är jag driven, lugn, lyhörd, ärlig, seriös, utåtriktad, hjälpsam, positiv, glad och jag vill alltid djurets bästa. Att jag samtidigt utbildar mig till hästskötare. Går på distans stärker min kunskap inom vad hälsa för en häst är. Vill lära mig allt om hästar. Skaffa mig så mycker kunskap om hästar.
Låter jag intressant och ni vill veta mer om vem jag är. Hör gärna av er via pm.
Ni kan nå mig på mail eller mobil
Lite bakgrund om mig själv. Jag började rida vid 7 års ålder på Ljungby ridklubb och två andra ridklubbar också Värnamo ridklubb och Alvesta ridklubb och sen dess är jag hästbiten. Intresset har växt
och nu är detta min livsstil och kommer vara livet ut. Jag har intresse för hästen men också allt runt omkring. Via min hemmaklubb har jag fått chansen att utvecklas och lära mig m.m Jag har ridet i hela mitt liv är fortfarnde aktiv i klubben i många år vilket har lett till att jag har viljat går häst skötare utbildning. Jag är klar med A och till hösten så ska jag går B. Det var lite om mig.
50 + åring mamma/fru som söker en stor medryttarhäst.
Jag har ridit till och från på olika sorters hästar. På ridskola och privat.
Jag bruka tävlar i hoppning och dressyr.
Jag har ridet i hela mitt liv.
Jag rider tre gånger per vecka.
Jag vill ha en lugn och säker häst.
Sen kan jag ta och rida ut med och den ska vara säker.
Hästen ska vara säker i all hantering som jag involveras i.
Har gått hästskötare utbildning och ska fortsätta till hösten m.m
Jag är intresserad av att komma några gånger i veckan.
Har all tid i värden.
Har du det jag söker eller vill veta mer så skicka ett E-mail eller sms.
Låter detta intressant så hör av er.
I Kronobergs län Småland.
47 åring mamma/fru som söker en stor medryttarhäst.
Jag har ridit till och från på olika sorters hästar.
Jag bruka tävlar i hoppning och dressyr.
Jag har ridet i hela mitt liv och det är 40 år.
Jag rider tre gånger per vecka.
Jag vill ha en lugn och säker häst.
Sen kan jag ta och rida ut med och den ska vara säker.
Hästen ska vara säker i all hantering som jag involveras i.
Har gått hästskötare utbildning och ska fortsätta till hösten m.m
Jag är intresserad av att komma några gånger i veckan.
Har all tid i värden.
Har du det jag söker eller vill veta mer så skicka ett E-mail eller sms.
Låter detta intressant så hör av er.
I Kronobergs län Småland.
Söker i första hand praktikplats halvtidsjobb, kan också vara intressant.
Jag är 47 år och har ridet sen jag var barn. Har tävlat i både dressyr, hoppning.
Nu är det hopp och trav som jag inriktar mig på.
Gått på hästskötare utbildningen och på Strömsholm.
Är öppen för olika förslag.
Hoppstall, dressyrstall, stuteri, travstall osv det spelar absolut ingen roll för min del.
Vill skaffa mig en massa erfarenhet på alla områden.
Jag finns i Småland.
Hör gärna av er om detta låter intressant.
Pm.


Jag letar efter en medryttarhäst att rida under sommaren och hösten storhäst. Jag är medle ålder och har ridit i 40 år och jag söker en stabil och snäll häst. Helst ska hästen stå närheten Kronobergs län. Stall sysslor är inga problem. Jag hjälper mer än gärna till. Hör gärna av er. Söker i första hand praktikplats halvtidsjobb, kan också vara intressant.
Jag är 47 år och har ridet sen jag var barn. Har tävlat i både dressyr, hoppning.
Nu är det hopp och trav som jag inriktar mig på.
Gått på hästskötare utbildningen och på Strömsholm.
Är öppen för olika förslag.
Hoppstall, dressyrstall, stuteri, travstall osv det spelar absolut ingen roll för min del.
Vill skaffa mig en massa erfarenhet på alla områden.
Jag finns i Småland.
Hör gärna av er om detta låter intressant.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miaocd miaocd - 15 juli 2019 01:49

Jag vill inte lämna efter mig en sport som bara är för rika” Hur är det att vara världsetta och bära armbindeln med nummer ett?– Jag känner mig inte som den bäste. Jag kanske har en siffra på min arm när jag går in på arenan, men jag kä...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 01:58

Det har rullat in lite nya läsare så tänkte att jag kör en lista med ”3 saker ni inte visste om mig” så får ni chansen att lära känna mig lite bättre. Vi kör igång direkt! ��Jag är en känslomänniska - ...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:15

Jag tänker ofta på min mamma och pappa!I bland kommer alla känslorna över mig och när jag tänker på att jag aldrig mer kan ringa eller besöka er eller ger en kram så kommer alla känslorna över mig.Jag blir alltid så himla ledsen när jag tänker på det...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:12

Jag har rätt mycket som gör mig glad när jag tänker efter. Mycket som jag delar med mig av min energi det som är värt att dela med sig av. Det som gör mig glad är:- Min familj. - Mina djur. - Min minsta lillebror. - Bloggen och Istagram. Detta är...

Av miaocd miaocd - 6 maj 2019 00:09

Jag bor i Småland. Har polarhundar på olika nivårer, olika åldrar som jag kör / träna / tävla drag med. Väldigt sociala och trevliga hundar att umgås med och köra med. Bruka tävla i drag. Vi är med i Svenska draghundsport.se Tävla mest i barmark. Kör...

Ovido - Quiz & Flashcards