Alla inlägg under april 2018

Av miaocd miaocd - 29 april 2018 00:48

Jag vill gärna jobba med social medie. Vad och hur gör jag?

Av miaocd miaocd - 29 april 2018 00:42

Sköter ni ert så sköter jag mitt ok eller! Sköter mig själv och skiter i andra ok eller!







Av miaocd miaocd - 29 april 2018 00:36

F*N jag hatar ångste och hela J*VLA psykisk ohälsa som jag har!






Av miaocd miaocd - 29 april 2018 00:30

Bloggen får bli ett av mina pyshål där jag ventilerar. Jag hoppas jag inte skrämmer bort er läsare eller att jag verkar gnällig.

Av miaocd miaocd - 28 april 2018 22:46

Man ska inte behöva försvara sig om folk tror och tänker saker om en – låt de då tro det om dig. För huvudsaken är att du dina nära och kära vet sanningen! Punkt! Inga mer förklaringar behövs ju. Skit i vad andra säger och tycker om dig. De kan bara dra åt helvete.

Av miaocd miaocd - 28 april 2018 22:18

Varför är det alltid sån hysteri att festa på Valborg?! Jag kan räkna upp på en hand hur många gånger jag har festat på Valborg 0 gånger. Har jag umgåtts med min familj och kollat majbrasa. Hur mysigt som helst.


Jag fattar inte varför människor måste festa på Valborg och för att man säger nej så blir det sura miner och man är tråkig. Alla har ett eget val men jag väljer att inte festa på Valborg. Jag myser hellre med min make och våra barn. Jag blir väldigt trött på människor som blir sura för och kallar en tråkig för man inte har lust att festa. Jag tycker bara Valborg är en anledning till att festa. 


Jag tycker alla får göra som dom själva vill och vill någon i din umgängeskrets inte festa. Acceptera det i stället för hacka och skälla på den personen. Alla har vi ett eget val!

Av miaocd miaocd - 28 april 2018 21:46

Jag ser många bloggare undra vart deras följare tar vägen. Helt ärligt så har jag med gjort det.
Men då har jag rannsakat mig själv.
Oftast bloggar jag ett inlägg om något hänt och sedan har jag lagt i från mig mobilen.
Förr läste jag typ 30-40 st bloggares inlägg varje dag. Men ju mer jag höll på ju mer såg jag hur mycket jag missade i mitt egna liv.
Bloggarnas liv blev mer mitt och jag tappade mig själv på vägen.
Jag började jämföra mitt liv med andras och blev ärligt avundsjuk på när jag läste om folks familje liv, karriärer, hur många följare de hade.
Nu ärligt följer jag bloggar men kan gå två veckor mellan jag läser. Jag bloggar i dag för min egen skull, som en form av dagbok.
Är kul efter ett år läsa vad man gjort. Finns det bloggar inlägg som jag fastnar för då läser jag men i dag jagar jag inga följare. Jag visar svart på vitt utan att försköna hur mitt liv är. Jag är sjukpension är   100%. Har egen familj och jag har två syskon och två syskonbarn som jag älskar. En underbar make som inte ser ut som en modell, men som har ett hjärta av guld.
Jag bor på landet som jag älska att bo på. Ett stort hus med pool.
Prioriterar maken / familj / våra barn / våra hundar och min träning / Hästar / Ridning m.m.
Just nu är det mest kaos i mitt huvud. Hur jag ska får i hopp det.
Därför det kommer mindre blogg inlägg.
Detta är min sanning. Och jag mitt liv har inte varit en dans på rosor men detta är jag min blogg och mitt liv.
Hoppas ni får en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards