Alla inlägg under april 2018

Av miaocd miaocd - 13 april 2018 18:49

Jag mår inte bra. Jag är rädd och det är rädslan som gör att jag inte mår bra.
Ja jag blir rädd för den djävulska sjukdomen cancer.
Jag är ingen ungdom längre jag vet det. Det är klart när vi blir äldre då kommer krämpor och sjukdomar lättare.
Usch. Nej jag vet inte vad jag ska säga. Finns inga ord. Ville bara skriva något men vet inte.
Usch jag mår verkligen inte bra. ...
Jag är rädd för hur livet är och vad det gör emot oss.
Min mamma dog i magcancer i Mars år 2003. Mina barn är födda 00 och 02. Jag är verkligen glad att min mamma fick träffa dom sina barnbarn.

Av miaocd miaocd - 13 april 2018 18:41

Jag vill gärna komma kontakt med dom som jag har OCD. Byta några ord och lära känn vrandra.

Av miaocd miaocd - 13 april 2018 18:37

Att varje dag fajtas med tvångssyndrom och Asperger syndrom samt flerhandikapp som jag har.

Av miaocd miaocd - 13 april 2018 18:29

Bloggen om att leva med OCD. Välkommen hit vetja.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards