Alla inlägg den 23 april 2018

Av miaocd miaocd - 23 april 2018 22:54

Förra veckan kände jag mig: Bara bra.


Denna veckan ser jag fram emot: Att går på stickcafe och rida och min sysselsättning.

Denna veckan ser jag inte fram emot: Att gå ovetandes.



Av miaocd miaocd - 23 april 2018 22:26

När jag lägger mig så är jag trött för det mesta men jag lyckade inte somna i natt vilket känns inte bra. Jag mår bra i dag för jag har lyckas sova lite på förmiddagen. Sen for jag till Växjö på Guldfesten dom hade på torget där. Växjö vann SM - Gulet år 2018.  Åkte i efterrmiddags och kom hem sent i kväll. Lite trött bara men inte så konstigt egentligen. Hoppas mitt månde håller sig hela tiden för jag mår ralativt bra just nu. Så här kring mitt mående men det märker vi. Jag tog en massa bilder på toget som jag kanske lägger upp på min blogg ev. Det är ju roligt att se hur det ser ut bakom kameran så att säg. Vår helg har varit lung i min smak alla fall. Vad har ni gjort i helgen då?

Av miaocd miaocd - 23 april 2018 01:23

Jag är en person som på grund av bland annat lättare social har lätt att vistas i större grupper och kompisgäng.

Har psykisk ohälsa och har haft det i några år.

Eftersom väldigt många människor söker sig till just grupper så har jag därmed väldigt svårt att hitta vänner. Jag har dock inga problem att bara vistas i miljöer med mycket folk eller att umgås på tu man hand. Det är när man ska prata i en större grupp eller inför en stor folksamling som det kan bli problem för min d...el.

Gör ett försök att hitta likasinnade i liknande situation bland annat på denna sida.

Söker främst vänner i Småland av Kronobergs län (Växjö, Ljungby, Halmstad, Markaryd, värnamo och Jönköping kommuner) men även samt i grannlänen. Jag utesluter dock inte helt vänner från övriga Sverige eller världen heller. Kan bli lite svårare att ses ofta då bara om man skulle vilja det.

Sitter mycket vid datorn när jag är hemma, gillar annars att cykla sommartid, åka skidor vintertid och promenera året runt, gärna i sällskap av någon annan om den tillgången finns. Någon gång per år kan det även bli någon utlandsresa också.

Söker ingen speciell person mer än någon annan som kanske också har svårt socialt och vill ta sig ur sin bubbla.

Gärna något av det som jag annars brukar göra ensam på min fritid men även att typ gå ut och äta och fika och sånt kanske m.m

Jag söker vänskap med kvinnor i åldrarna 48 - 60 år.

Vill i första hand Maila och chatta se om vi kommer överens och har nåt gemensamt, därefter kan vi prata i telefon och känns det rätt sen kan vi träffas ute och ta en fika eller nåt. Sen får vi se.

Älskar snälla människor, behöver känna mej trygg gör absolut inget om du känner inom dig du inte duger sanningen är nog du duger bättre än du tror i så fall. Skriv mer än gärna. Jag känner nämligen ofta att jag själv inte duger. Jag kommer inte vara otrevlig mot dej. Vill absolut inte såra eller bråka med någon vill bara ha en eller flera snälla människor som vänner. Kan prata om det mesta. OBS! Är bara ute efter vänskap. Har egen familj.

Intresserad av film, löpning, styrketräning, min familj, träna, promenader, hästar, hundar, djur och att lära känna människor på djupet m.m

Hör gärna av dig. Du är efterlängtad.

Det är tungt att vara ensam, och jag har alltid haft svårt att få vänner. Jag hoppas att jag ska kunna bryta ensamheten.

Eftersom jag är 48 år.och är sjukpensinär. Så känner jag en stor tomhet inom mig och jag vill inte längre vara så ensam som jag är.

Vill ni har kontakt så får ni gärna höra av er via pm eller E-mail.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards